Kathmandu dag 4, beter weer :D - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Leonie Kerssens - WaarBenJij.nu Kathmandu dag 4, beter weer :D - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Leonie Kerssens - WaarBenJij.nu

Kathmandu dag 4, beter weer :D

Blijf op de hoogte en volg Leonie

23 September 2014 | Nepal, Kathmandu

Het weer tot nu toe was ok maar vandaag is de beste dag tot nu toe. Het is de hele dag droog geweest en het zonnetje schijnt ook af en toe. Net nog even door Thamel gelopen en dat is veel prettiger als het droog is! Bovendien gaan we volgende week deel twee van het taal en cultuurprogramma doen wat onder andere raften inhoudt dus hopelijk houdt dit aan!
Het programma hier in Kathmandu volg ik met 3 andere meisjes, twee uit Duitsland en één uit Hongkong. Verder zijn er op het moment in het hostel nog drie meisjes uit de VS, drie uit de UK en één uit Italië. In het weekend waren er ook nog wel twee jongens, een uit Duitsland en een uit Rusland, maar die waren klaar met hun project en die zijn dus vertrokken. Het is hier een echt komen en gaan van mensen uit allerlei verschillende landen en projecten wat echt leuk is. Maar ik ben ook wel blij dat een van de meisjes hier samen met mij naar Lukla vliegt. Bovendien heb ik gehoord dat er daar bij het klooster al een meisje uit Letland en een jongen uit de VS zijn. Het is wel prettig om wat vaster gezelschap te hebben.
Dat was het maar weer, de foto's zullen nog steeds even moeten wachten want de wifi is hier te langzaam om ze te uploaden, zodra ik weer in het Himalaya Cafe ben zal ik een poging doen!
Pheri Bhetaula! ^_^

  • 23 September 2014 - 12:54

    Astrid Sloot:

    Wat heerlijk dat het nu droog weer is. Kan me voorstellen dat je het straks fijn vindt om wat mensen om je heen gaat krijgen die ook wat langer op een plek blijven. Heel veel plezier en blijf genieten.

  • 23 September 2014 - 13:14

    Anja:

    Wel heel leuk om dit zo te volgen in Griekenland. En ook de reacties! Xx

  • 23 September 2014 - 13:20

    Leonie Kerssens:

    Dank je Astrid! Hoe is het weer in Nederland? Die ouders van mij zitten erg te zweten in Griekenland hoor ik haha. Er staan nu trouwens toch wat fotos bij het eerste verslag! xx

  • 26 September 2014 - 05:46

    Tim Kerssens:

    Raften... dat programma wil ik ook wel volgen ;-)
    Goed om alles te lezen en ja, wat vaster gezelschap is natuurlijk leuker.
    Geniet van iedere dag !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hoi! Ik ben Leonie en dit wordt mijn eerste grote reis, vandaar deze blog. Ik ga een 3 maanden lange reis maken naar Nepal. Ik ga vrijwilligerswerk doen in de buurt van Lukla in een klein dorpje! Hopelijk kan ik daar veel betekenen en ook een stukje zelfontwikkeling vinden. Ik heb hiervoor zelfs mijn baan en woning opgezegd. Heel spannend!

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 8526

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 22 December 2014

Nepal

Landen bezocht: