Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Leonie Kerssens - WaarBenJij.nu Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Leonie Kerssens - WaarBenJij.nu

Kathmandu

Blijf op de hoogte en volg Leonie

20 September 2014 | Nepal, Kathmandu

Hier een snelle update vanuit een internetcafe in Kathmandu. Ik heb een prima reis gehad, ging gelukkig allemaal soepel. Hier de weg vinden is nog even wat lastiger. Hopelijk heb ik binnenkort alles een beetje door en ook een mobiele telefoon (!) die ik kan gebruiken want dat is nog even lastig ;)
Het hostel waar ik verblijf zit op een mooie plek met uitzicht over de halve stad en er zijn veel andere vrijwilligers hier uit verschillende landen.
Meer verslag en foto's volgen hopelijk snel!

  • 20 September 2014 - 08:59

    Anja:

    Lieve Leonie,

    Wat fijn dat je reis zo goed ging!
    Wij kregen nog een check in van vanuit Istanbul bij je overstap.
    Mooi dat je al meteen dit bericht stuurt via het internetcafé zodat we meteen weten dat je goed bent aangekomen.
    Ik hoop dat het je gaat lukken met de mobiel maar je bent er net en moet dus even alles uitvinden dus ik denk dat het wel snel gaat lukken.

    Morgen gaan we Ruby wegbrengen naar Tessa en daarna (mogelijk) dus naar Griekenland.
    We kunnen daar op bepaalde momenten ook jou verslag volgen met de tablet.

    Ik heb je nog een mail gestuurd hoop dat je die ontvangen hebt.

    Ben benieuwd naar je vervolg met als het lukt foto's maar het belangrijkste is dat jij geniet van dit avontuur.
    Het begint al goed dus!

    Veel liefs van Pap,Jas, Maris,Ruby en Mam

  • 20 September 2014 - 09:46

    Anita Vrooman:

    Super Leonie, dat je reis zo voorspoedig is gegaan!
    Ik zag op de wereld klok dat het in Nepal 3 3/4 uur later is dan hier dus voor onze begrippen kwam je vanmorgen heel vroeg aan.
    Goed om te horen dat er meer vrijwilligers zijn hoop dat je leuke mensen ontmoet.
    Heel veel succes en ben benieuwd naar je volgende verslag.
    xx

  • 21 September 2014 - 00:07

    Gerie:

    Hoi Leonie,

    Fijn dat je reis goed is verlopen.
    We hopen dat je veel aanspraak krijgt met al die andere mensen.
    Geniet er van!!!!!!!
    We kijken uit naar het volgende verslag.

    Veel groetjes van Jan en Gerie

  • 21 September 2014 - 06:05

    Julie:

    Een geode start, Leonie ! Vind je Kathmandu niet uniek? Ik was er 20 jaar geleden en herinner me die wirwar van straatjes nog goed. Geen enkel naambordje of wegwijzer die je kon begrijpen! Op naar de volgende ronde!
    XXX van Sjuul

  • 26 September 2014 - 05:29

    Tim Kerssens:

    Goed dat alles zo goed is verlopen !!!
    Nu zijn weer wat dichter bij elkaar ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hoi! Ik ben Leonie en dit wordt mijn eerste grote reis, vandaar deze blog. Ik ga een 3 maanden lange reis maken naar Nepal. Ik ga vrijwilligerswerk doen in de buurt van Lukla in een klein dorpje! Hopelijk kan ik daar veel betekenen en ook een stukje zelfontwikkeling vinden. Ik heb hiervoor zelfs mijn baan en woning opgezegd. Heel spannend!

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 8586

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 22 December 2014

Nepal

Landen bezocht: